Shampoo Multiespai

Shampoo Multiespai es una pelu diferente con servicio de peluquería, tattoo y piercing, bar, actuaciones de dj...

Cuidado personal, Estética, Piercing y tattoo, Estilistas, Peluquería

Sitios interesantes cerca de Shampoo Multiespai

Sube una foto de Shampoo Multiespai

Sube una foto de este sitio

Escribir comentario sobre Shampoo Multiespai

¿Qué te ha parecido el sitio?
6 comentarios
Su valoración:
pilar
Tot el contrari del que diuen la resta d'opinions.
Molt bona atenció, molt puntuals i una manera de fer impecable. Vaig quedar guapíssima 😊
Su valoración:
Ingrid
Ahir (divendres) vaig demanar hora ja que amb la situació del covid n’has de demanar. Vaig trucar després per dir que si era molt just que em donguéssin hora un altre dia i em van dir que cap problema. El dia següent tenia hora a les 12h (quan em van dir que vingues una mica abans per tenir més marge i m’atenen a les 12:30h. Tenen la valentia de dir-me que vingui un altre dia que es molt just, pero insisteixo que venia expressament i m’estava saltant el desplaçament i que el dia anterior ja mho havien confirmat 2 vegades.
Un cop em tenyeixen els hi comento que assequin el cabell a “l’aire”, que no fa falta que insisteixin en assecar-lo bé ja que tenia pressa. Fan el que volen i em donen forma al cabell ondulat quan jo no ho volia. Els hi dic que no em posin laca ni cap producte i fan exactament el mateix, el que volen. He sortit despentinada, perque segons sel criteri els hi agradava com em quedava.

La veritat per pagar aquest preu amb l’atenció i tracta que he rebut, és la última vegada que assistiré.
Em sap molt de greu per algunes treballadores ja que elles si han estat a l’altura i s’han encarregat de que jo surti contenta per elles.
Su valoración:
Álex
Muy mala organización.
Me acerco el pasado miércoles a las 18:45 y me dicen que ya no pueden atenderme. Sugiero que en tal caso, avisen a los que nos desplazamos que el horario es otro ya que falta aún un buen rato hasta que cierren. Responden de mala manera. Hoy sábado al mediodía me acerco a las 14:20 minutos. He ido ya varias veces, me conocen. Me dicen que vuelva al cabo de una hora y poco que me atenderán. Lo hago, cuando entro nadie sale decir nada, me ven pero no se acercan. Me dirijo a la chica que me ha dicho que volviera al cabo de una hora y pico y me dice que ya no me pueden atender, que están saturados. No entiendo que si me dicen que vuelva una hora más tarde que me atenderán, de repente me digan que no pueden hacerlo. He perdido más de una hora de mi tiempo en una espera inútil. Me parece poco serio y poco profesional. A un cliente recurrente no se le trata así. No volveré.
Su valoración:
nemessis74
buen servicio y buenos precios. buenos professionales tienen ofertas constantes por si no quieres gastar mucho
la keratina la hacen fantastica por 99€
Su valoración:
Maredecebuda
Maredecebuda. Quan hi vas amb nens et tracten fatal. És clar que no els hi agraden! Tenen un gos que va voltant per la perruqueria: gens higiènic!
Su valoración:
Mimimimi
Indignat. Es un timo. Els preus que anuncien en l'aparador son falsos. Et clavan una burrada, aneu a una altra!!
1 de 4
Shampoo Multiespai